Voor de uitvoering van de advieswerkzaamheden wordt er samengewerkt met een aantal partners, die hun sporen in hun vakgebieden ruimschoots hebben verdiend. Zoals bijvoorbeeld:

Edwin Holleman, interim-directie op de vakgebieden: strategisch (merk) marketing, trademarketing en commercieel management. Vervulde diverse (interim-) directiefuncties binnen marketing en sales in binnen- en buitenland.  Ruime ervaring op het hoger managementniveau met het credo: ” als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan”.

Fred Wittmaekers, directeur InkoopAcademie, die als vakspecialist, gericht op het ‘ inkopen met business focus’, adviseert bij het analyseren van het o.a. het leverancierspotentieel om te komen tot een verbetering of vergroting van de business alignment van een organisatie.

Organisaties als partners:

  • SOS Retail, specialist in het bedenken, verbeteren en onderhouden van winkelformules. In diverse management- en directiefuncties binnen de retail heeft SOS Retail haar commerciële, resultaatgerichte denk- en werkwijze ontwikkeld.
  • PeopleGroup, advies en interim management organisatie gespecialiseerd in het verbeteren van inkoopproces en het helpen bij het realiseren van de inkoopambities van organisaties
  • Inkoop Academie, levert inkoopopleidingen met Business Focus. Zij leveren inkoopopleidingen (incl. in-house trainingen) vanuit de filosofie van het realiseren van winstgevende klanttevredenheid. Want inkopen vindt alleen maar plaats omdat u klanten heeft die in ruil voor uw prestatie geld beschikbaar stellen. Inkoop gaat primair over prestaties.
  • CopyCaal, geeft vorm aan communicatie. Specialist op het gebied van visuele communicatie. Geeft vorm aan de pijlers van Business Alignment en weet de boodschap aan de stakeholders helder en direct over te brengen.
  • Binamics, zorgt ervoor dat data van uw organisatie wordt omgezet tot bruikbare managementinformatie, waardoor er een beter inzicht in de cijfers ontstaat. Beleid kan zo beter worden getoetst en waar nodig adequaat worden bijgesteld, met als uiteindelijk doel om competitief voordeel te creëren.