Voor de uitvoering van de diverse advieswerkzaamheden wordt er samengewerkt met associates en zakelijke partners, die hun sporen in hun vakgebieden ruimschoots hebben verdiend. Zoals bijvoorbeeld:
Associates:
Maarten Geerts heeft gedurende zijn carriere diverse directie- en management functies vervuld op het gebied van marketing en business development bij grote en middelgrote organisaties. Heeft interim en consultancy ervaring op de disciplines marketing en commercieel management en general management en is uitermate goed in staat de verbinding aan te gaan met elk management nivo zowel met externe leveranciers en uiteindelijk met de klant dan wel consument.
Edwin Holleman, interim-directie op de vakgebieden: strategisch (merk) marketing, trademarketing en commercieel management. Vervulde diverse (interim-) directiefuncties binnen marketing en sales in binnen- en buitenland. Ruime ervaring op het hoger managementniveau met het credo: ” als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan”.
Organisaties als zakelijke partners:
- Pullen & Partners, dé adviseur voor particulieren, ondernemers en bedrijven. De samenwerking met Business Alignment Group is vooral toegespitst op de business finance en de gehele financiering van de DGA / ondernemer. Binnen Pullen & Partners zijn er adviseurs met een eigen specialisme, die precies weten wat er speelt. Zij kennen de zaken waar de zakelijke klant mogelijk mee zit. En kennen vooral ook de oplossingen.
- CopyCaal, geeft vorm aan communicatie. Specialist op het gebied van visuele communicatie. Geeft vorm aan de pijlers van Business Alignment en weet de boodschap aan de stakeholders helder en direct over te brengen.
- Retail Experts, begeleidt organisaties in de digitale transformatie naar de nieuwe realiteit. In een tijd waarin de veranderingen steeds sneller elkaar opvolgen, wordt het wendbaar zijn van de organisatie een essentieel onderdeel. Hoe wendbaar is uw organisatie ingericht op het terrein van Informatie Voorziening en Technologie ? Wat is uw IT performance en hoe is uw beeld op uw externe markt. Bent u voldoende connected met uw klant?
- Binamics, zorgt ervoor dat data van uw organisatie wordt omgezet tot bruikbare managementinformatie, waardoor er een beter inzicht in de cijfers ontstaat. Beleid kan zo beter worden getoetst en waar nodig adequaat worden bijgesteld, met als uiteindelijk doel om competitief voordeel te creëren.